ViboR
Vibor > Novice > Servis in podpora

05. 10. 2022 Servis in podpora

V današnjih časih je lahko kupiti strojno opremo. Pa poglejmo

Klik na spletu, filtriraš najcenejša naprej, vzameš nekaj, kar je v akciji. Vse skupaj par minut dela…ampak, ali je ok?

Naslednji korak, začneš brskati po specifikacijah, delati primerjavo, klicati kolega, ki se ukvarja s to opremo, klicati še kolega, ki ima podobno ali enako opremo. Pa gre nekaj dni mimo… zdaj vemo kaj potrebujemo?

Zdaj smo pa ja dobili toliko informacij, da poznamo opremo »v nulo«, gre za dobro znamko, vse bo delalo brez napak. Kaj pa, ko se zgodi kakšna napaka, pride do nedelovanja?
Spletne trgovine, zdaj ko sploh ne vemo, katera je iz Slovenije, katera je tuja…piši mail, čakaj odgovor, pošiljanje na lastne stroške, pa saj imajo kje lokalni servis?

Ja pa ni več tako lahko poiskati in imeti strojno opremo, za katero zahtevaš da deluje brez problemov.

⌛ Kako si lahko olajšate vse zgoraj našteto ?

💡 Poiščite podjetje, ki se ukvarja z dobavo kvalitetne strojne opreme, zaposluje strokovnjake, ki znajo svetovati o pravilni izbiri glede na zahteve in želje uporabnika in nudijo vrhunsko poprodajno komunikacijo in kakovosten servis.

📣 Pojasnilo: zgoraj našteta dejstva toliko bolj pridejo v poštev v poslovnem okolju, seveda pa se za mirnejši prosti čas priporoča tudi v privatnem okolju.


#vibor #tiskanje #podpora #pisarneprihodnosti
pon.-čet. 7:30 in 16:00, pet. 7:30 in 14:00
© 2022 Vibor d.o.o. Vse pravice pridržane
Produkcija: Kokos Agency