

Je dokumentni sistem, razvit posebej za majhna podjetja. Je rešitev, ki je razvita, da podpira poslovanje tekom celotne organizacije.
Dokumentni sistem ViborApp je zasnovan tako, da poleg že obstoječe razvite rešitve ponuja še dodatne možnosti, ki se popolnoma prilagodijo vašemu poslovanju.
Z ViborApp boste enostavno sledili spremembam, ki smo jim priča v poslovnem okolju.
ViborApp prinaša vse prednosti velikih dokumentnih sistemov v okolje malih in srednjih podjetij. Enostavno se prilagodi poslovanju organizacije in s svojo možnostjo povezovanja z drugimi sistemi, uporabnost in prilagodljivost še poveča.
Z ViborApp boste lažje in bolj pregledno upravljali z dokumenti ter s tem dosegli večjo produktivnost.
Rešitev, ki je posebej razvita za mala in srednja podjetja, vam bo pomagala vaše poslovanje v celoti digitalizirati in predpisati ter optimizirati poslovne procese.


Elektronsko poslovanje vam poleg večje preglednosti, boljše dostopnosti in hitrejšega delokroga potrjevanja, nudi še druge pomembne prednosti.
• Povezljivost z obstoječim poslovnimi sistemi,
• prihranek časa in povečanje produktivnosti pri izvajanju poslovnih procesov,
• samodejno arhiviranje in upravljanje poslovne dokumentacije.
Z dokumentnim sistemom ViborApp oziroma z elektronskim poslovanjem rešimo vsa ozka grla poslovanja znotraj organizacije. Prilagodljiva dinamika uvajanja sprememb pa vam reševanje ozkih grl še olajša.
Interni akti
Vozni park
Vhodne & izhodne pogodbe
Nabava & Prodaja
Projektna dokumentacija
Spisi
Si lahko danes predstavljate delovni dan brez računalnika? Verjetno ne. V nekaj letih si delovnega dneva ne boste predstavljali brez dokumentnega sistema. Največ slovenskih podjetij se odloči za digitalizacijo financ, nabave in prodaje ter kadrovske službe.

Sodobno poslovno okolje postaja vse bolj kompleksno in zahtevno. Zato procese znotraj organizacije obvladujemo s pomočjo različne programske opreme, ki nam olajša samo izvedbo in omogoči večji nadzor nad posameznimi koraki. Znotraj posameznih procesov nastaja različna količina raznolike dokumentacije, katero je potrebno tako ali drugače obdelati. Navkljub digitalizaciji nekaterih delov poslovnih procesov, večino dokumentacije, ki nastaja znotraj teh procesov, ni možno digitalno obdelati brez pomoči dodatne programske opreme. Upravljanje papirne poslovne dokumentacije na »ročni« način, viša stroške poslovanja, upočasnjuje izvedbo poslovnih procesov in proizvaja ogromne količine arhivske dokumentacije.
Pri popolni digitalizaciji poslovnih procesov in obdelave dokumentov, vam je v največji možni meri lahko v pomoč dokumentni sistem, ki omogoča digitalizacijo celotne poslovne dokumentacije, njen zajem, distribucijo, potrjevanje, shranjevanje, iskanje in na koncu tudi varno arhiviranje.
Dokumenti proizvedeni v digitaliziranih poslovnih procesih se lahko zajamejo na več načinov, paprino preko optičnega čitalca ali v elektronski obliki preko vmesnika. Zajete digitalne dokumente se nato skladno s procesom obdela. Praviloma se v tem koraku zajame tako imenovane meta podatke, ki nam podajo informacijo kaj dokument vsebuje in zajamejo podatke, ki jih potrebujemo za nadaljno obdelavo.
Tekom celotnega življenjskega cikla dokumenta (od zajema do uničenje) lahko z ViborAppom posameznim poslovnim dokumentom sledite in upravljate z dogodki.
Procesom v digitalni obliki je nepredstavljivo lažje slediti, distirbuirati in potrjevati poslovno dokumentacijo. Z digitalizacijo si prihranite ogromno časa in stroškov, vsakodnevno poslovanje postane enostavno in obvladljivo.


Ne glede na velikost podjetja je digitalizacija poslovnih procesov stvar napredka in vir prenekaterih prednosti. Sama velikost podjetja ne bi smela biti razlog da se ne vpelje digitalizacija poslovanja, saj tudi mala podjetja dokaj kmalu občutijo finančne prednosti takega poslovanja.
Da bi pristopili predvsem k digitalizaciji poslovanja malih podjetji, ki so praviloma omejena z resursi, ki so na razpolago za take transformacije, smo z ViborApp pristopili k tem podjetjem z ugodno cenovno politiko in pa visoko prilagodljivostjo dokumentnega sistema, ki to digitalizacijo poslovnih procesov omogoča.
V sklop finančnega procesa se vključujejo vhodne in izhodne fakture s povezanimi dokumenti. Pomemben dejavnik, ki ga je potrebno upoštevati pri vpeljavi procesa financ, je povezljivost ViborAPP z vašim računovodskim programom.

Prvi korak procesa je zajem faktur. Da bi lahko neko fakturo digitalno obdelali jo moramo zajeti na enega izmed sledečih načinov.
ViborApp nam omogoča neposredni zajem iz optičnega čitalca, potegni & spusti ali uvoz v aplikacijo.
Z funkcijo »inteligentno indeksiranje« sistem že sam prebere in prenese pomembne podatke iz računa. Uporabnik pa jih zgolj preveri in proces se lahko nadaljuje.
Ko je uporabnik prepričan da so podatki pravilni, je potrebno izbrati potrjevalce. Potrjevalci so tiste osebe, ki bodo potrdile plačilo fakture pred samo likvidacijo. Posamezno fakturo lahko potrjevalec potrdi ali zavrne.
Potrjena faktura je tako pripravljena na prenos v računovodski program, kjer se izvede likvidacija. Povezljivost sistemov, omogoča nemoten prehod posameznih aktivnosti uporabnika.
Velika stopnja fleksibilnosti in povezovanja z drugimi programskimi rešitvami, vam zagotavlja funkcionalno in enostavno delovno okolje.


Dokumentni sistem vam istočasno omogoča, da se v ozadju samodejno poveže z dobavnico in vas opozori, v kolikor se zneski ali količina ne ujemajo.
Vsako podjetje oziroma organizacija potrebuje urejeno kadrovsko področje. Pa naj bo to izpolnjevanje pravic in obveznosti iz naslova delovnega razmerja ali pa najemanje novih zaposlenih. Kadrovske mape vam omogočajo varno združevanje potrebnih podatkov na enem mestu.

Tu lahko vodite pogodbe o zaposlitvi z možnostjo opomnika o preteku pogodbe, razne odločbe, kot je na primer odločba o letnem dopustu, prav tako lahko shranjujete odobrene zahtevke letnih dopustov zaposlenih, ter preostalo dokumentacijo kot so plačilne liste, bolniške liste, napotitve na zdravniške preglede,…
Za osebne podatke v našem informacijskem sistemu je potrebno zagotoviti visok nivo varnosti.
V dokumentnem sistemu je zato možno z uravnavanjem pravic dostopov poskrbeti, da je vsem, ki dostop potrebujejo – avtoriziranim osebam, le-ta omogočen, preostalim pa onemogočen.
Na tak način poskrbimo za popolno varnost vseh shranjenih zaupnih podatkov v dokumentnem sistemu.


Potrebujete nek dokument in ne veste kdaj je nastal oziroma kdo je avtor? Dokumenti sistem vam zato priskoči na pomoč z iskanjem po ključnih besedah.
Vnestite iskalno ključno besedo in enostavno z enim klikom, kot bi brskali s spletnim brskalnikom, poiščete vse dokumente do katerih imate odobren dostop in vsebujejo iskano ključno besedo.
Dokumentni sistem ViborApp prinaša veliko stopnjo fleksibilnosti in možnosti povezav tudi z ostalimi programskimi paketi in rešitvami. ViborApp omogoča, da se poslovno informacijski sistem in dokumentni sistem zlijeta v eno delovno okolje. S tem dosežemo, da za končne uporabnike uvedba dokumentnega sistema ViborApp predstavlja bistveno manjšo spremembo, kot bi le-ta bila ob uvedbi katerega drugega dokumentnega sistema.
Na področju integracij imamo zelo veliko izkušenj, ki jih izpeljemo skupaj z našo ekipo tehničnih specialistov in z vašim ponudnikom ERP sistema.


